Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat de website beter werkt. Daarnaast gebruiken wij o.a. cookies voor onze webstatistieken, gebruiker sesies te regelen en zoekmachine vriendelijke slugs te kunnen wijzigen. Door de site verder te bezoeken, gaat u akkoord met dit gebruik. Lees meer Sluiten
winkelwagen
Winkelwagen

Leveringsopties + kosten

 


De verschillende leveringsopties met hun bijhorende kost



MundoVino voorziet verschillende opties om het bestelde artikel met de juiste zorg en correctheid aan zijn klant te bezorgen.
Deze mogelijkheden zijn te kiezen in de afhandelingsmodule bij het plaatsen van een bestelling.




Hieronder vind u het overzicht:


  • Afhaling te Riemst : Postcode 3770 (exact afhaaladres wordt op de factuur vermeld) = Gratis
     
     
     
  • Verzend + verpakkingstarieven naar adres:


    • België 
      Wijnpakket met 3 flessen: 6,5€ 
      Wijnpakket met 3 tot 6 flessen: 7€ 
      Wijnpakket met 6 tot 12 flessen: 7,3€ 
      Wijnpakket met 12 tot 18 flessen (2 collies): 7,3€ 
      Wijnpakket met 18 tot 24 flessen (2 collies): 7€ 
      Wijnpakket met meer dan 24 flessen (meerdere collies): 7€ 

       
    • Nederland 
      Wijnpakket met 3 flessen: 8€ 
      Wijnpakket met 3 tot 6 flessen: 8,5€ 
      Wijnpakket met 6 tot 12 flessen: 8,8€ 
      Wijnpakket met 12 tot 18 flessen (2 collies): 8,8€ 
      Wijnpakket met 18 tot 24 flessen (2 collies): 8,5€ 
      Wijnpakket met meer dan 24 flessen (meerdere collies): 7,5€

       
    • Luxemburg
      Wijnpakket met 3 flessen: 8€ 
      Wijnpakket met 3 tot 6 flessen: 8,5€ 
      Wijnpakket met 6 tot 12 flessen: 8,8€ 
      Wijnpakket met 12 tot 18 flessen (2 collies): 8,8€ 
      Wijnpakket met 18 tot 24 flessen (2 collies): 8,5€ 
      Wijnpakket met meer dan 24 flessen (meerdere collies):  7,5€


  • Verzend + verpakkingstarieven voor afhaling Bpost kantoor of locker:
    Bij de optie locker wordt de toegangscode via een mail van Bpost toegestuurd.


    Meer info zie site Bpost (Link).


    • België 
      Wijnpakket met 3 flessen: 5,5€ 
      Wijnpakket met 3 tot 6 flessen: 6€ 
      Wijnpakket met 6 tot 12 flessen: 6,3€ 
      Wijnpakket met 12 tot 18 flessen > alleen afhaling Bpost kantoor mogelijk (2 collies): 6,3€ 
      Wijnpakket met 18 tot 24 flessen > alleen afhaling Bpost kantoor mogelijk (2 collies): 6€ 
      Wijnpakket met meer dan 24 flessen > alleen afhaling Bpost kantoor mogelijk (meerdere collies): 6€


    • Nederland 
      NVT  

       
    • Luxemburg
      NVT


Leveringsvoorwaarden

 


Leveringsvoorwaarden MundoVino



De levering wordt uitgevoerd door MundoVino en zijn partners overal in België, Nederland en Luxemburg. 


MundoVino houdt zich voor de bestelde artikelen binnen de 7 dagen te leveren, uitgezonderd de wijnabonnementen (zie artikel 17).  Na de orderbevestiging en de ontvangst van betaling, zullen de bestelde goederen worden afgeleverd op het afleveradres zoals aan MundoVino doorgegeven werd door de klant. MundoVino zal zich inspannen en al het mogelijke doen om de op de webwinkel vermelde levertijden te respecteren. Maar kan echter niet verantwoordelijk gesteld worden voor een levering die te laat aankomt of een pakket dat verloren raakt door derden of ingevolge onvoorziene omstandigheden of door overmacht. Alvorens tot levering van een bestelling over te gaan kan het zijn dat de klant wordt benaderd om de juistheid van de bestelling te controleren. Hierdoor kan enige vertraging ontstaan in de levering. De klant wordt verzocht om tijdens het plaatsen van de bestelling tevens de contactgegevens te vermelden (telefoonnummer, emailadres, fax,...) en te laten registreren waarop hij/zij bereikbaar is. MundoVino doet er zo alles aan om bij een eventuele vertraging de wachttijd te beperken. De vermelde levertijden doen in hoofde van MundoVino geenszins een resultaatverbintenis ontstaan doch enkel een inspanningsverbintenis. Mocht de bestelling niet binnen de 10 werkdagen geleverd zijn, zonder enige berichtgeving van MundoVino, dan heeft de koper het recht om de bestelling kosteloos te annuleren (zie artikel 14). MundoVino is gerechtigd de levering in gedeelten te verzenden. De extra kosten van de nalevering worden door MundoVino gedragen. MundoVino verzendt geen artikelen naar postbusadressen. Als een bestelling niet afgeleverd wordt binnen de aangegeven tijd, wordt een onderzoek ingesteld bij de vervoerder Bpost wat meerdere dagen in beslag kan nemen. Gedurende deze periode kan niet worden overgegaan tot terugbetaling of een andere verzending.
 


Voor de leveringen maakt MundoVino gebruik van een externe koerierdienst, namelijk Bpost.
Wanneer de verzending gebeurd door Bpost, dan gelden hun leveringsvoorwaardenvoorwaarden (zie site Bpost).


Leveringen vinden plaats op werkdagen tussen 7u en 18u. De bestelde producten zullen dan naar het adres van uw keuze geleverd worden en door de persoon van uw keuze ontvangen worden (woonplaats, buur, werkplaats). Bij afwezigheid kunt u een tweede aanbieding vragen of u kunt uw pakket binnen de twee weken gaan afhalen in het naburige postkantoor of PostPunt.
Indien de klant geen nieuwe levering regelt binnen een termijn van 2 weken vanaf de bevestiging van de bestelling, of wanneer hij afwezig is bij deze  nieuwe levering, zal de bestelling  automatisch worden teruggezonden naar MundoVino, die vervolgens contact zal opnemen met de klant om de levering van de bestelling te regelen.


Het is belangrijk dat de klant bij ontvangst van zijn/haar producten controleert of deze conform de bestelling goed geleverd werden. 
Als de levering niet conform de bestelling is heeft de klant 8 werkdagen na leveringsdatum de tijd om volgende stappen te ondernemen: op de leveringsbon aangeven wat er niet klopt, waarna deze bon door de klant ondertekend en opgestuurd moeten worden naar MundoVino. Dit kan via post (adres zie algemene voorwaarden artikel 2 "Defenitie partijen) of via mail te sturen naar Klantendienst@Mundovino.be. 
Als er een beschadiging aan één van de geleverde artikellen zou vast gesteld worden door de klant / koper heeft deze 8 werkdagen na leveringsdatum de tijd om volgende stappen te ondernemen: enkele foto's maken van het beschadigd artikel / verpakking en deze aan MundoVino bezorgen via mail te sturen naar Klantendienst@Mundovino.be. Na ontvangst van deze melding en foto stelt MundoVino een onderzoek in naar de oorzaak van dit voorval. 
Bij gebrek aan dergelijk voorbehoud worden de goederen onherroepelijk aanvaard door de klant als zijnde conform met de geplaatste bestelling en aldus vrij van gebreken en/of beschadigingen. De klant draagt vanaf dit ogenblik het risico.
 

Als uw afleveradres zich bevindt buiten Nederland of buiten de EU, kunt u worden onderworpen aan invoerrechten en belastingen, die worden geheven zodra een zending uw land bereikt. 

U moet voldoen aan alle extra kosten voor inklaring. MundoVino is niet verantwoordelijk voor deze kosten. Als u meer informatie zou willen hebben kunt u contact opnemen met uw lokale douanekantoor.


Meer info zie algemene voorwaarden > artikel 10
 

Mundovino

Telefoon: +32 (0)485 99 34 89

Email: info@mundovino.be
Top